Často kladné dotazy

Seznam nejčastěji kladených otázek a odpovědí vám může pomoci s nalezením odpovědi pro váš dotaz. Pro zobrazení odpovědi stačí kliknout na otázku, která vás zajímá

  • Jak mohu provést změnu ve své objednávce?

    • Potřebujete-li něco změnit v objednávce, dejte nám vědět co nejdříve vědět, a to nejlépe telefonicky. Objednávky jsou standardně odesílány během několika málo hodin, a po jejich vyexpedování již není možné v objednávce provádět jakékoliv změny. 
    • Změna objednávky

    • Zrušení objednávky

  • Jak mohu zaplatit za objednávku?

    V našem obchodě nabízíme několik různých způsobů plateb, ze kterých si můžete vybrat ten, který je pro vás nejpohodlnější. Na způsoby platby se podívejte v sekci Platební metody.

  • Mohu sledovat moji objednávku?

    Ano, můžete. Po odeslání objednávky obdržíte automatické potvrzení prostřednictvím emailu. Stav zpracování objednávky můžete sledovat po přihlášení, přímo ve vašem účtu. Poté, co je objednávka expedována bude emailem informováni, a obdržíte sledovací číslo, podle kterého přesně zjistíte, kde se zásilka zrovna nachází.

  • Mohu zakoupené zboží vrátit?

    U objednávek učiněných přes internet máte standardně právo na odstoupení od smlouvy do 14ti dnů. Pro více informací o vrácení zboží navštivte stránku Vrácení a výměna.

  • Jak dlouho bude trvat doručení mé objednávky?

    Před odesláním objednávky doporučujeme ověřit, zda je vybrané zboží skladem. V případě, že ano tak jsou objednávky standardně expedovány do druhého pracovního dne. Doručení po ČR je obvykle do druhého pracovního dne. Doručení na Slovensko trvá 1-2 pracovní dny.

  • Je nutné se s objednávkou registrovat?

    Registrace s objednávkou není nutná, nicméně nabízí mnoho výhod. Budete moci snadněji sledovat stav objednávek, tvořit seznam přání, a pro další objednávky budete mít možnost zrychleného nákupu.